Muzikos teorijos, istorijos ir kompozicijos dalykai

Muzikos šalis yra stebuklų karalystė. Ji turi savo kalbą ir nemėgsta netvarkos. Tik patiems kantriausiems muzika kužda savo paslaptis ir atveria gražiausių savo sodų vartus. Muzikos teorijos, istorijos ir kompozicijos mokytojai moko muzikos rašto ir kultūros pažinimo, solfedžio, muzikos istorijos, kompozicijos, supažindina su lietuvių liaudies dainomis, padeda pažinti ir suprasti muziką. Mokiniai aktyviai dalyvauja mokyklos bei miesto renginiuose. Metodinės grupės mokytojai leidžia muzikinį kalendorių, kuriame atsispindi kompozitorių ir atlikėjų jubiliejinės datos, kalendorinės šventės. Jie kviečia visus norinčius atvykti į nepaprastą muzikos šalį.

Grupės mokytojai rengia jau kasmetiniu tapusį seminarą Lietuvos muzikos mokytojams „Muzikos teorijos mokymas: patirtis ir inovacijos“. Jame pedagogai dalinasi sukaupta patirtimi, domisi edukologijos aktualijomis, nagrinėja muzikinio ugdymo procese kylančias problemas ir siekia atrasti optimalius darbo metodus.

Minėtina, jog muzikos rašto ir kultūros pažinimo bei solfedžio pamokose dirbama su interaktyvia lenta. Vizualiosios priemonės padeda mokiniams lengviau įsisavinti mokomąją medžiagą ir paįvairina ugdymo procesą.

Mokiniai noriai lankosi mokytojų organizuotose edukacinėse išvykose: koncertuose Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje, Taikomosios dailės muziejuje, Kongresų rūmuose, spektakliuose  Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre, kituose Lietuvos miestuose vykstančiuose kultūriniuose renginiuose.

 

Muzikos teorijos, istorijos ir kompozicijos metodinėje grupėje dirba šie mokytojai:

Loreta Staškienė, metodinės grupės pirmininkė, vyr.mokytoja 
Laura Svirskaitė, mokytoja
Ramunė Kazlauskaitė, vyr. mokytoja 
Vytautas Barkauskas, mokytojas
Virginija Krasauskienė, vyr. mokytoja 
Klara Karnaševičienė, vyr. mokytoja 
Olga Suchaja, vyr. mokytoja 
Brigita Jurkonytė, mokytoja
Aleksandra Zviozdkina, mokytoja

Atnaujinta: 2019-07-30